راه پله، نرده و حفاظ ساختمان

مصالح ساختمانی، مدل های مختلف و مدرن راه پله و نرده و حفاظ

راه پله، نرده و حفاظ ساختمان

مصالح ساختمانی، مدل های مختلف و مدرن راه پله و نرده و حفاظ

معرفی انواع نرده ها


نرده ها انواع مختلفی دارند و هر کدام نسبت به نوع استفاده آن ویژگی خاصی دارند. شما اول باید در نظر بگیرید که نرده ای که احتیاج دارید تا بتوانید انتخاب بهتری برای نرده داشته باشید. نرده ها انواع مختلفی دارند و همینطور ویژگی های مختلفی دارند.


Image result for ‫انواع نرده‬‎

نرده ها از جنس های مختلفی تشکیل شده اند

نرده استیل 

نرده چوبی

نرده شیشه ای 

 

 

شما باید این را در نظر بگیرید که چه نوع نرده ای برای شما مناسب است

هر کدام از این نرده ها ویژگی های مختلفی دارند

برای مثال اگر شما نرده برای فضای باز می خواهید بهتر است انتخاب شما از انواع نرده های باشد که در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند.

نرده استیل یکی از بهترین انتخاب ها برای فضای باز می باشد. البته توجه داشته باشید هنگام انتخاب نرده استیل از نوع ضد زنگ آن استفاده کنید. 

نرده چوبی یکی دیگر از نرده هایی می باشد که در برابر رطوبت بسیار مقاوم است. اما از نظر قیمت و هزینه ای نرده چوبی برای فضای بیرون مقرون به صرفه نیست. اما شما می توانید با هزینه کمتر از نرده استیل استفاده کنید.

اما نرده چوبی و نرده شیشه ای که دو نوع از بهترین نرده ها هم از نظر زیبایی و هم از نظر امنیت هستند. نرده چوبی و نرده شیشه ای به دلیل قیمت بالایی که دارند بهتر است در فضای خانه و فضای دکوراتیو استفاده شود.

یکی از امتیازات نرده شیشه ای بزرگنمایی فضای محیط است. شما می توانید در نرده شیشه ای از نرده استیل هم استفاده کنید و این خود یک ترکیب فوق العاده برای فضای مراکز تجاری می باشد.

نرده ها انواع مختلفی دارند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.