راه پله، نرده و حفاظ ساختمان

مصالح ساختمانی، مدل های مختلف و مدرن راه پله و نرده و حفاظ

راه پله، نرده و حفاظ ساختمان

مصالح ساختمانی، مدل های مختلف و مدرن راه پله و نرده و حفاظ

معرفی 3 نوع نرده راه پله زیبا و چشمگیر

اگر می خواهید راه پله خانه شما شیک و زیبا به نظر برسد، داشتن نرده هایی که به خوبی طراحی شده باشند برای آن لازم است. نرده  راه پله ها طراحی ها، اشکال و مدل های بسیار زیادی دارند. در این مطلب قصد داریم انواع نرده  راه پله ساختمان ها مانند نرده چوبی، نرده های مدرن، نرده آهنی و چند نمونه از هر کدام را به شما معرفی کنیم. 


  

 

پله ها یکی از عناصر ضروری هر خانه ای هستند. راه پله لوکس می تواند دکور خانه را بسیار زیبا و چشمگیر کند. با گذشت زمان سبک ها و انواع نرده راه پله ها تغییر کرده اند، به طوری که افراد مدل های مدرن را بیشتر می پسندند. یکی از این عوامل، طراحی راه پله است، اما عنصر ضروری و مهم دیگر، نرده راه پله است. به تازگی، طراحان داخلی روی طراحی نرده ها تمرکز زیادی کرده اند.

نرده ها برای امنیت و زیبایی طراحی داخلی خانه استفاده می شوند. آنها طراحی ها، اشکال و مدل های بسیار زیادی دارند. رایج ترین انواع نرده عبارتند از: نرده آهنی، نرده تراس،  نرده شیشه ای ، نرده استیل و چوبی. 


1- نرده ها و راه پله های مدرن


نرده های راه پله، طراحی ها و مدل های زیادی دارند، اما این گزینه یک انتخاب عالی برای شما است.

این راه پله طراحی بسیار زیبا، مقاوم و منحصر به فردی از جنس آهن سیاه رنگ دارد. در قسمت بالایی نرده ها یک میله چوبی نرم و صیقلی برای قرار دادن دست شما قرار دارد که با پله های قهوه ای براق و دیوار سفید زیر راه پله جور در می آیند.


تصویر بالا نمونه ای از یک راه پله مدرن و دلفریب است که دارای پله های چوبی با رنگ روشن است که با دیوارهای سفید رنگ ست شده اند. علاوه بر آن، این راه پله کاملا با نرده های بینظیری که بر روی شیشه ای شفاف قرار گرفته اند، جور در می آید. دکور کلی راه پله و نرده باعث می شود این فضا بازتر و بزرگ تر به نظر برسد.


2- نرده چوبی


طراحی این راه پله مجلل بسیار چشمگیر است. در ساخت این راه پله و نرده های آن پوشش بی نظیری از چوب بلوط به کار رفته است. به علاوه، انحنای زیبای راه پله، آن را بسیار باشکوه کرده است.


طراحی منحصر به فرد این مدل نرده راه پله، معماری چوبی زیبایی دارد. همان طور که در تصویر می بینید این نرده و راه پله، تقارن بینظیری باهم دارند و همین فاکتور است که آن را پایدار کرده و مطمئنا سال ها می تواند مقاومت کند. 


3-نرده آهنی


این دیوار قرمز رنگ و مطابقت آن با پله ها مطمئنا توجه هر بیننده ای را جلب می کند.  اما چیزی که این راه پله را خاص کرده است نرده های درخشان سیاه رنگ آن است که بسیار ظریف طراحی شده اند.


 

چوب و آهن به کار رفته در این راه پله کاملا متضاد هم هستند. پله های درخشان آن از جنس چوب بلوط هستند و با نرده های آهنی زیبا و محکم جور شده اند. این دو طرح کاملا مکمل یکدیگر هستند و نهایتا یک فضای خیره کننده را ایجاد کرده اند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.